Kushtet e përgjithshme për blerje në rrugë elektronike:
1.Kriteret dhe kushtet
1.1 Shtetet e Bashkuara të përgjithshme për blerjen në rrugë elektronike (“Kushtet e Përgjithshme”) rregullojnë të gjitha lidhjet ndërmjet shoqërive Eurolab Internacional Grup është krijuar dhe që ekziston në bazë të aplikimit shqiptar, me numër një identifikimi të subjektit NUIS (NIPT) K36503231E, me seli në adresën: Vlorë,Rajoni nr.5, Lagja Lirim, Rruga Demokracia,si dhe zyra të ushtrimit të aktivitetit në adresa: Rr. Jashar Skenderi, Komuna Kashar, Fushë Mëzez, Autostrada Tiranë-Durrës, km1, Tiranë:, dhe klientëve që dëshirojnë të kryejnë porosi përmes faqeve të internetit, mapo.eurolab.com.al (“Klientët” ose “Ju”).
1.2 Duke kryer porosi dhe duke bërë faqet e internetit në internet përmes internetit mapocity.al , ju pranoni pa asnjë rezervë të gjitha kushtet e Përgjithshme.
1.3 Këto Kushte të Përgjithshme zbatohen për të gjitha shitjet në faqet e internetit të internetit të Eurolab, nëse nëse ju dërgoni në adresën e klientit nga Klienti,qoftë nëse ato tërhiqen në ambientet e Mapo Cash dhe Carry apo magazinë të ndodhur në adresën e ushtrimeve të aktivitetit të tyre. Eurolab.
1.4 .Eurolab Internacional Grup shpk rezervon të drejtën për të ruajtur dhe ruajtur Kushtet e Përgjithshme në çdo moment. Kushtet e Përgjithshme të ndryshuara/përditësuar do të publikohen në faqen e internetit të Eurolab Internacional G shpk.Këto ndryshime/përditësime nuk do të zbatohen për porositë e kryera para datës së publikimit.
1 .5 Për produkte të individuale, G Internacional Grup mund të parashikojë të gjithë të zbatuar, të cilat bëjnë të jenë të gjithë ata që kanë Përgjithshme.
1.6 Eurolab Internacional Grup nuk mban për viruset kompjuterike që mund të ketë faqja e internetit dhe të internetit. në mënyrë elektronike.
1.7 Eurolab Internacional Grup synon te konsolidoje praktiken e blerjeve ne rruge elektronike ne menyre qe t'i përgjigjet kërkesave dhe nevojave të klientëve,por rezervon të drejtën që në çdo kohë mund të vendosë të ndalojë,ndryshojë apo të tjera të ndryshme të produkteve të produkteve nё rrugë elektronike për shkak të punimeve të mirëmbajtjes, për të ndryshuar faqen ose për çfarëdo arsye tjetër.
2.PRODUKTET
2.1 informacionet në lidhje me karakteristikat kryesore të produkteve të produkteve në faqen e internetit të Internacional Grup. .Megjithatë, Klientët kanë gjithë ata që janë mbi një informacion tjetër që shoqëron produktet e dorëzuara ose të gjetur mbi produktin. ose mbi ambalazhin e tij,të tillë si udhëzimet e përdorimit, por nuk mban ndonjë gjë në rast të gabimeve në ilustrimin e produktit.
2.2 Eurolab Internacional Grup për disponueshmërinë e çdo produkti nuk është publikuar në faqen e internetit. shpejt me çdo mjet të komunikimit. 2.3 Eurolab ka të drejtë të ndalojë shitjen në rrugë elektronike të disa ose të gjitha produkteve, përkohësisht ose përgjithmonë me ose pa njoftim.
3.KRYERJA E POROSISË
3.1 Për të kryer blerje në rrugë elektronike, Klienti duhet të jetë mbi sukses 18 vjeç dhe me zotësi të plotë për të përdorur.
3.2 Klienti porosinë përmes hyrjes së parë në faqen e internetit dhe konfirmon përmbledhjen e saj të porosisë, e cila ka mbi produktin e porositur, çmimin total të produktit, si koston e dorëzimit.
3.3 Për kryerjen e porosisë, Klienti detyrohet të ketë lidhje të vërteta dhe të sakta, të detyrueshme për identifikimin e tij.
3.4 Gjatë kryerjes së porosisë së parë dhe/ose gjatë regjistrimit të tij në faqen e internetit të Eurolab Klienti duhet të ketë emrin, mbiemrin, adresën e tij elektronike, si dhe adresat e tij.
3.5 Fjalëkalimi është personal dhe duhet të ruhet sekret nga Klienti.
3.6 Për çdo vizitë në faqen e internetit, Klienti do të ketë akses në të dhënat e tij personale në hapësirën e Klientit, ose në rast se do të kryejë një porosi,klienti duhet të mos identifikohet paraprakisht nëpërmjet emrit të njerëzve dhe personave,duke patur parasysh. se ndërmarrje nuk përdoret për kryerjen e pagesave.
3.7 Informacionet e regjistruara nga sistemi i Eurolab si provë të komunikimeve, porosive të kryera ndërmjet Eurolab dhe Klientëve.
3.8 Eurolab nuk mban përgjegjësi për mosfunksionimin e faqeve të internetit, që mund të jetë e mundur ose të mos lejojë kryerjen e porosive në rrugë elektronike, për shkak të ngjarjeve përtej kontrollit të arsyeshëm të jetë i tillë si veprime të forcave madhore.
4.ÇMIMI
4.1 Çmimet e përcaktuara në faqen e internetit të Eurolab janë çmimet neto me TVSH. Çmimet e produkteve për blerjen e produkteve të dërgimit që janë në dispozicion dhe klientit që zgjedh dorën e produkteve në adresën e shitjes prej tij.
4.2 Në rast gabimi në lidhje me çmimet e një apo disa produkteve,Eurolab do t'i njoftojë gabimet e klientëve dhe do të jetë klienti i cili do të vlerësojë nëse do të procedojë gjithsesi me porosinë apo do ta anulojë atë.
4.3 Eurolab ka të drejtë të regjistrohet në çdo kohë.
4.4 Për çdo dërgesë krijohet fatura përkatëse e cila shërben, në rast se aplikohet, si garanci për blerje dhe mund të printohet nga klienti i faqes së internetit të Eurolab.
4.5 Vlera minimale e porosisë së faqeve të internetit mapity.al nuk mund të jetë më e vogël se 5.000 ( pesëmijë) Lekë.
5. KOSTOT E DËRGIMIT
5.1 Këto dispozita zbatohen vetëm se klienti zgjedh dërgimin e produkteve të blera në rrugë elektronike në adresën e Klientit.
5.2 Kostot e dërgimit të kostove të mëdha të porosisë dhe kostove të transportit.
5.3 Kostot e transportit të produkteve të vogla në koston totale të porosisë së cila nuk mund të jetë më se 5.00 (pesëmijë) Lekë.
5.4 Porositë përmes faqeve të internetit të mapocity.al dergohen vetëm në Tirane-Durrës-Fier-Vlorë-Sarandë.
6.KONFIRMIMI I POROSISË
6.1 Pas kryerjes së porosisë, Eurolab dhe konfirmon klientin për të përdorur porosinë e caktimit të numrit të porosisë.klienti do të marrë një email/telefon, i cili konfirmon blerjen në rrugë elektronike dhe informacionin mbi produktet,sasinë,çmimin dhe numrin e porosisë.
6.2 Porosia e Klientit do të pranohet vetëm pas konfirmimit të saj nga Eurolab. Të dhënat e konfirmimit figuron në email-in që i dërgohet Klientit.
6.3 Porosia e Klientit mund të anullohet nga Eurolab për çdo arsye,veçanërisht në rast mungese të informacionit të detyrueshëm për dërgesat e porosisë, por në cdo rast Eurolab do të informojë klientin mbi anulimin e porosisë.
7.KRYERJA E PAGESËS
7.1 .
7.2 Në rast se Eurolab gjendet në pamundësi për të siguruar një pjesë të porosisë së klientit, klientëve të lirë do t'i zbritet çmimi i produkteve të padërguara dhe kostot e tyre të dërgimit, pasi klienti ka të bëjë me dërgimin e porosive të porosisë.
8.DORËZIMI I PRODUKTEVE
8.1 Për porosi të ajrit në qytetet Tirane ,Durres ,FierVlore,Sarande nga ora 08:00 AM në orën 13:00 PM ,dorëzimi do të përfundojë brenda deri te. Në çdo rast, ky afat jepet vetëm për referencë dhe në disponueshmërinë e produkteve në magazinën Eurolab.Transportuesi do të kontaktojë me ju me telefon ose me e-mail ,brenda afatit të përmbajë për të transportuar një dorëzimin e produkteve të porositura.
8.2 Në rast se parashikohet shtyrja e afatit të dorëzimit,Eurolab merr përsipër të informojë klientin sa më shpejt të jetë e mundur dhe me çdo mjet komunikimi në mënyrë që ky i fundit të zgjedhë nëse do të mbajë porosinë apo do ta anullojë atë që ndodh apo pjesërisht. .
8. Eurolab nuk është përgjegjës për shkak të ngjarjeve që janë përtej kontrollit të tij të arsyeshëm, të tilla si veprimet e forcave madhore ose varen nga transportuesi, të cilat bëjnë të vononin ose ndalojnë dorëzimin e produkteve të porositura.
8.4 Vonesat në dorëzimin e produkteve ose mospërmbushja e porosisë nuk mund të kenë si dëmshpërblimin e Klientit apo të furnitorëve të tij.
8.5 Euro lab transportuesit do të dorëzojnë produktet e porositur në adresën e tyre nga klienti, në pikën më të afërt të aksesueshëm nga mjetet dhe nuk merr përsipër shkarkimin e produkteve.
9.MARRJA NË DORËZIM
9.1 Klienti merr përsipër të marrë në dorëzim produkte në emër të tij apo të personit në emër të tillë që është kryer porosia, në adresën e tij nga ajo e kryerjes së porosisë.
9.2 Gjatë dorëzimit, klienti ose personi i autorizuar, duhet të provojë identitetin e tij, dhe të konfirmojë porosinë e dërgimit të cili ka numrin e porosisë, si dhe autorizimin e rastit nga një person i tretë.
9.3 Gjatë kontrollit të produkteve të dorëzuara,nëse klienti vëren se ambalazhi ose paketimi i produkteve është i detyruar,produkti mungojnë ose janë të detyruara,Klienti duhet të përshkruajë të gjitha të tjerat me shkrim në aktin e marrë në dorëzim,dhe të marrë nënshkrimin e transportuesit. ,dhe do të ruajë një kopje të dokumentit.Këto vërejtje duhet të të qarta (caktimi i dëmtimeve) në mënyrë që të merren parasysh nga Eurolab për zëvendësimin e produktit.
9.4 Në rast dëmtimi të paketimit apo ambalazhit të transportit, klientit i lind e drejta të refuzojë të marrë në dorëzim të produkteve të marra nga duka nga Shqipëria e refuzimit në aktin e nxjerr në dorëzim.
9.5 Me nënshkrimin e aktit të marrë në dorëzim pa asnjë vështrim,dhe me pranimin e produkteve,klienti pranon se produktet janë dorëzuar në gjendje të mirë.
9.6 Në rast se Eurolab apo transportuesi i tij gjendet në pamundësi për të dorëzuar produktet për faj të klientit,si për shembull mosrespektim i orarit të shumë për dorëzimin e produkteve, moskomunikimi i kushteve të aksesit,klienti humbet të drejtën e rimbursimit të kostos. të dërgimit.Kostot e kthimit të produktit do të zbriten gjithashtu nga rimbursimi i çmimit të produktit.Nëse klienti dëshiron një dërgesë tjetër,ai detyrohet të paguajë përsëri paraprakisht kostot e dërgimit.
9.7 Në rast se aksesi në dosjen e Klientit nuk përputhet me këto kushte,klienti duhet të njoftojë Eurolab dhe të dhënat e informacionit të analizës së informacionit në informacionin e tij në momentin e kryerjes së porosisë, në mënyrë që të gjendet zgjidhja më e mirë. për dorëzimin e produkteve.
10.ANULLIMI I POROSISЁ
10.1 Klienti ka të drejtë të anullojë porosinë e tij, në rast mospërmbushje nga Eurolab të afatit të dorëzimit të vendit në Pikën 8 më sipër, duke njoftuar me shkrim në adresën e zyrave Eurolab të shoqërisë ose me e-mail: mapo.cc@eurolab. com.al.
10. Kërkesa do të merret parasysh nga vetëm nëse përgatitja, apo dorëzimi i produkteve të porositura nuk ka ndodhur ndërmjet datës së dërgimit dhe marrjen e kërkesës.
11.MBROJTJA E PRIVATËSISË
11.1 Klientët garantohen se përpunimi i të dhënave personale do të përdoret në me Ligjin 9887, datë 10.03.2008 “Për Mbrojtjen e Dhënave Personale”.
11.2 Baza kryesore e përpunimit të të dhënave personale është sigurimi i dorëzimit të rregullt të porosive të kryera nëpërmjet faqeve të internetit të Eurolab, përmirësimi i të dhënave të shërbimit, komunikimi i informacioneve në lidhje me porositë e kryera dhe ofertat e Eurolab që mund t'i interesojnë klientin dhe që mund t'i pergjigjen sa më mirë pritshmërive të tij.Eurolab merr pëlqimin paraprak të klientit në lidhje me komunikimin e tij. ofertave promocionale në numrin e telefonit personal të klientit.
12.KALIMI I PRONËSISË
12.1 Eurolab rezervon të drejtën e pronësisë mbi produktet e dorëzuara deri në kryerjen e lirimit të çmimeve nga Klienti.
13.LIGJI I ZBATUESHEM DHE JURIDIKSIONI
13. Këto Kushte të Përgjithshme rregullohen dhe interpretojnë në ndryshimin e tyre në legjislacionin e Republikës së Shqipërisë.
13.2 Mosmarrëveshjet ndërmjet Eurolab-it dhe klientit në lidhje me punën e tyre dhe Kushteve të Përgjithshme,do të zgjidhjen nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë.
Kushtet e përgjithshme për blerjet online:
- Kriteret dhe kushtet
1.1 Këto kushte të përgjithshme për blerjet online ("Kushtet e Përgjithshme") rregullojnë të gjitha marrëdhëniet ndërmjet shoqërisë Eurolab Internacional Grup të krijuara dhe ekzistuese në bazë të legjislacionit shqiptar, me numër unik identifikimi të subjektit NUIS (NIPT) K36503231E, me seli në adresën : Vlorë, Rajoni nr. 5, Lagja Lirim, Rruga Demokracia, si dhe zyra e ushtrimit të veprimtarisë në adresën: Rr. Jashar Skenderi, Bashkia Kashar, Fushë Mëzez, Autostrada Tiranë-Durrës, km1, Tiranë:, dhe klientët që dëshirojnë të bëjnë porosi nëpërmjet faqes së internetit mapocity.al ("Klientët" ose "Ju").
1.2 Duke bërë porosi dhe duke bërë blerje elektronike nëpërmjet faqes së internetit mapocity.al, ju pranoni pa rezerva të gjitha Kushtet e Përgjithshme.
1.3 Këto Kushte të Përgjithshme zbatohen për të gjitha shitjet përmes faqes së internetit të Eurolab, qoftë nëse produktet dorëzohen në adresën e specifikuar nga Klienti, ose nëse ato merren në ambientet ose magazina Mapo Cash and Carry që ndodhet në adresën e aktivitetit të Eurolab.
1.4. Eurolab Internacional Grup shpk rezervon të drejtën të ndryshojë dhe përditësojë Kushtet e Përgjithshme në çdo kohë. Kushtet e Përgjithshme të ndryshuara/përditësuara do të publikohen në faqen e internetit të Eurolab Internacional Grup shpk. Këto ndryshime/përditësime nuk do të zbatohen për porositë e bëra përpara datës së publikimit.
1.5 Për produkte specifike, Eurolab Internacional Grup mund të ofrojë kushte të veçanta, të cilat do të zbatohen përveç këtyre Kushteve të Përgjithshme. Kushtet e veçanta do të përcaktohen dhe publikohen me sigurimin e produkteve përkatëse.
1.6 Eurolab Internacional Grup nuk është përgjegjës për viruset kompjuterike që mund të ketë faqja e internetit. Klienti merr përsipër të përdorë pajisjet dhe programet e duhura për t'u mbrojtur nga sulmet e jashtme (viruse, faqe të ndryshme etj.) për të bërë blerjet në mënyrë elektronike.
1.7 Eurolab Internacional Grup synon të konsolidojë praktikën e blerjeve në mënyrë elektronike në një mënyrë që u përgjigjet kërkesave dhe nevojave të klientëve, por rezervon të drejtën të vendosë në çdo kohë për të pezulluar, ndryshuar ose ndërprerë ofrimin e produkteve në mënyrë elektronike për shkak të punës së mirëmbajtjes , për të përditësuar ose përmirësuar faqen ose për ndonjë arsye tjetër.
- PRODUKTET
2.1 Klientët informohen për karakteristikat kryesore të produkteve në faqen e internetit të Eurolab Internacional Grup. Çdo informacion në lidhje me përshkrimin e produkteve, karakteristikat e tyre dhe çmimet e vendosura në faqen e internetit të Eurolab është i vërtetë, i qartë dhe i saktë. Sidoqoftë, klientët kanë detyrimin të njihen me mënyrën e përdorimit ose çdo informacion tjetër që shoqëron produktet e dorëzuara ose të vendosur në produkt ose në paketimin e tij, si udhëzimet për përdorim, por nuk mban asnjë përgjegjësi në rast të ndonjë gabimi në produkt. ilustrim
2.2 Eurolab Internacional Grup nuk garanton disponueshmërinë e asnjë produkti të publikuar në faqen e internetit. Disponueshmëria e produkteve korrespondon me disponueshmërinë në magazinë në gjendjen e ditës së mëparshme të punës. Në rast të mungesës së disponueshmërisë së produktit, Eurolab merr përsipër të informojë Klientin sa më shpejt të jetë e mundur. shpejt me çdo mjet komunikimi të përshtatshëm.
2.3 Eurolab ka të drejtë të ndalojë shitjen elektronike të disa ose të gjitha produkteve, përkohësisht ose përgjithmonë me ose pa paralajmërim.
- VENDOSJA E POROSIT
3.1 Për të bërë blerje në mënyrë elektronike, Klienti duhet të jetë mbi moshën 18 vjeç dhe të ketë zotësi të plotë juridike.
3.2 Klienti bën porosinë përmes procedurës së përshkruar në faqen e internetit dhe konfirmon përmbledhjen e detajuar të porosisë, e cila përmban të dhëna për produktin e porositur, çmimin total të produktit, si dhe koston e dorëzimit.
3.3 Për të përfunduar porosinë, Klienti është i detyruar të japë të dhëna të vërteta dhe të sakta, të detyrueshme për identifikimin e tij.
3.4 Kur bën porosinë e parë dhe/ose gjatë regjistrimit në faqen e internetit të Eurolab, Klienti duhet të japë emrin, mbiemrin, adresën e emailit, si dhe fjalëkalimin e tij.
3.5 Fjalëkalimi është personal dhe duhet të mbahet sekret nga Klienti.
3.6 Për çdo vizitë në faqen e internetit, Klienti do të ketë akses në të dhënat e tij personale në hapësirën e Klientit, ose në rast se ai do të bëjë një porosi, klienti duhet të identifikohet paraprakisht përmes emrit të përdoruesit dhe fjalëkalimit, duke marrë parasysh që fjalëkalimi nuk përdoret për të bërë pagesa.
3.7 Informacioni i regjistruar nga sistemi i Eurolab shërben si dëshmi e komunikimeve, porosive të bëra ndërmjet Eurolab dhe Klientëve.
3.8 Eurolab nuk mban përgjegjësi për mosfunksionimin e faqes së internetit, e cila mund të vonojë ose parandalojë ekzekutimin e porosive në mënyrë elektronike, për shkak të ngjarjeve përtej kontrollit të arsyeshëm të Eurolab, siç janë ngjarjet e forcës madhore.
- ÇMIMI
4.1 Çmimet e specifikuara në faqen e internetit të Eurolab janë çmime neto duke përfshirë TVSH-në. Çmimet e specifikuara për produktet përfshijnë kostot e transportit që janë përgjegjësi e klientit që zgjedh t'i dorëzojë produktet në adresën e specifikuar prej tij.
4.2 Në rast të një gabimi me shkrim në lidhje me çmimet e një ose disa produkteve, Eurolab do të njoftojë klientin për gabimin dhe do të jetë klienti ai që do të vlerësojë nëse do të vazhdojë gjithsesi me porosinë apo do ta anulojë atë.
4.3 Eurolab ka të drejtë të ndryshojë çmimet në çdo kohë.
4.4 Për çdo dërgesë, krijohet një faturë përkatëse e cila shërben, nëse është e aplikueshme, si garanci blerjeje dhe mund të printohet nga klienti nga faqja e internetit e Eurolab.
4.5 Vlera minimale e porosisë nëpërmjet faqes së internetit mapocity.al nuk mund të jetë më e vogël se 5 000 (pesë mijë) lekë.
- SHPENZIMET E DENGJES
5.1 Këto dispozita zbatohen vetëm nëse klienti zgjedh t'i dërgojë produktet e blera në mënyrë elektronike në adresën e klientit.
5.2 Kostot e dorëzimit përfshijnë kostot e trajtimit të porosive dhe kostot e transportit.
5.3 Kostot e transportit të produkteve përfshihen në koston totale të porosisë, e cila nuk mund të jetë më e vogël se 5 000 (pesë mijë) lekë.
5.4 Porositë nëpërmjet faqes së internetit mapocity.al dërgohen vetëm në Tiranë-Durrës-Fier-Vlorë-Sarandë.
- KONFIRMIMI I POROSISË
6.1 Pas vendosjes së porosisë, Eurolab i konfirmon klientit marrjen e porosisë duke i caktuar numrin e porosisë. Klienti do të marrë një email/telefon, i cili konfirmon blerjen në mënyrë elektronike dhe përmban informacion mbi produktin, sasinë, çmimin dhe numrin e porosisë.
6.2 Porosia e klientit do të konsiderohet e pranuar vetëm pas konfirmimit të saj nga Eurolab. Data e konfirmimit shfaqet në emailin e dërguar klientit.
6.3 Porosia e klientit mund të anulohet nga Eurolab për çfarëdo arsye, veçanërisht në rast të mungesës së informacionit të detyrueshëm për dorëzimin e porosisë, por në çdo rast, Eurolab do ta informojë klientin për anulimin e porosisë.
- BËRJA E PAGESËS
7.1 Çmimi i produkteve dhe kostot e transportit do të paguhen nga klienti në momentin e dorëzimit të produktit/produkteve dhe dokumentacionit tatimor sipas legjislacionit në fuqi, në CASH.
7.2 Në rast se Eurolab nuk është në gjendje të përmbushë një pjesë të porosisë së klientit, çmimi i produkteve të padorëzuara dhe kostot përkatëse të transportit do të zbriten nga pagesa e klientit, pasi klienti ka konfirmuar se ai pranon dorëzimin e pjesshëm të porosisë. .
- DORËZIMI I PRODUKTEVE
8.1 Per porosite e konfirmuara ne qytetet Tirane, Durres, FierVlore, Sarande nga ora 08:00-13:00 dorëzimi do të kryhet brenda ditës. Për porositë e konfirmuara pas orës 13:00, dërgesa do të bëhet të nesërmen. Në çdo rast, ky afat jepet vetëm për referencë dhe në varësi të disponueshmërisë së produkteve në depon e Eurolab. Transportuesi do t'ju kontaktojë me telefon ose e-mail brenda afatit të mësipërm për të caktuar një orar për dorëzimin e produkteve të porositura.
8.2 Në rast se afati i dorëzimit pritet të shtyhet, Eurolab merr përsipër të informojë klientin sa më shpejt të jetë e mundur dhe me çdo mjet komunikimi në mënyrë që ky i fundit të zgjedhë nëse do ta mbajë porosinë apo do ta anulojë atë tërësisht apo pjesërisht.
8.3 Eurolab nuk është përgjegjës për pasojat e ngjarjeve që janë jashtë kontrollit të tij të arsyeshëm, të tilla si forca madhore ose ngjarje të varura nga transportuesi, të cilat do të vononin ose pengonin dorëzimin e produkteve të porositura.
8.4 Vonesat në dorëzimin e produkteve ose mospërmbushja e porosisë nuk mund të rezultojë në kompensimin e Klientit ose furnitorëve të tij.
8.5 Eurolab përmes transportuesit do të dorëzojë produktet e porositura në adresën e specifikuar nga klienti, në pikën më të afërt të aksesueshme me automjet dhe nuk merr përsipër shkarkimin e produkteve.
- PRANIMI I DORËZIMIT
9.1 Klienti merr përsipër të marrë dorëzimin e produkteve në emër të tij ose në emër të personit në emër të të cilit është bërë porosia, në adresën e specifikuar prej tij gjatë kryerjes së porosisë.
9.2 Gjatë dorëzimit, klienti ose personi i autorizuar duhet të provojë identitetin e tij, dhe konfirmimin e porosisë së dërguar, i cili përmban numrin e porosisë, si dhe autorizimin në rast tërheqjeje nga një person i tretë.
9.3 Gjatë inspektimit të produkteve të dorëzuara, nëse klienti vëren se paketimi ose paketimi i produkteve është dëmtuar, produktet mungojnë ose janë dëmtuar, klienti duhet të përshkruajë të gjitha vërejtjet me shkrim në aktin e marrjes dhe të marrë dokumentacionin e transportuesit. nënshkrimin dhe do të mbajë një kopje të dokumentit. Këto vërejtje duhet të jenë të qarta (përkufizimi i dëmeve) në mënyrë që të merren parasysh nga Eurolab për zëvendësimin e produktit.
9.4 Në rast dëmtimi të ambalazhit ose paketimit gjatë transportit, klienti ka të drejtë të refuzojë dorëzimin e produkteve të dëmtuara, duke specifikuar arsyen e refuzimit në aktin e dorëzimit.
9.5 Me nënshkrimin e aktit të dorëzimit pa asnjë vërejtje, dhe me pranimin e produkteve, klienti pranon që produktet janë dorëzuar në gjendje të mirë. Nga ky moment, klienti nuk mund të kërkojë kthim ose zëvendësim të produkteve të dorëzuara.
9.6 Në rast se Eurolab ose operatori i tij nuk është në gjendje të dorëzojë produktet për faj të klientit, siç është mosrespektimi i orarit të caktuar për dorëzimin e produktit, moskomunikimi i kushteve të veçanta të aksesit, klienti humb të drejtën e rimbursimit të kostot e dërgesës. Kostot e kthimit të produktit do të zbriten gjithashtu nga rimbursimi i çmimit të produktit. Nëse klienti dëshiron një dërgesë tjetër, ai është i detyruar të paguajë përsëri kostot e transportit paraprakisht.
9.7 Në rast se qasja në banesën e Klientit nuk është në përputhje me këto kushte, klienti duhet të njoftojë Eurolab dhe të japë detaje për problemet e aksesit në banesën e tij në momentin e vendosjes së porosisë, në mënyrë që të gjejë zgjidhjen më të përshtatshme për dorëzim. të produkteve.
- ANULIMI I POROSIT
10.1 Klienti ka të drejtë të anulojë porosinë e tij, në rast mospërmbushjeje nga Eurolab të afatit të dorëzimit të parashikuar në pikën 8 më sipër, duke njoftuar Eurolab me shkrim në adresën e zyrës së kompanisë ose me e-mail: mapo.cc@ eurolab.com. al.
10.2 Kërkesa për anulim do të merret parasysh vetëm nëse përgatitja, dorëzimi ose shpërndarja e produkteve të porositura nuk ka ndodhur ndërmjet datës së dërgimit dhe marrjes së kërkesës.
- MBROJTJA E PRIVATËSISË
11.1 Klientëve u garantohet se përpunimi i të dhënave personale do të kryhet në përputhje me ligjin 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”.
11.2 Qëllimi kryesor i përpunimit të të dhënave personale është të sigurojë dërgimin e rregullt të porosive të bëra përmes faqes së internetit të Eurolab, të përmirësojë cilësinë e shërbimit, të komunikojë informacion në lidhje me porositë e bëra dhe ofertat e Eurolab që mund të jenë me interes për klientin dhe mund të përmbushë më së miri pritshmëritë e tij. Eurolab merr pëlqimin paraprak të klientit në lidhje me komunikimin e ofertave promocionale në numrin personal të telefonit të klientit. Klienti ka të drejtë në çdo kohë dhe pa pagesë të refuzojë komunikimin e ofertave promocionale nga Eurolab.
- TRANSFERIMI I PRONËSISË
12.1 Eurolab rezervon të drejtën e pronësisë mbi produktet e dorëzuara derisa të jetë kryer pagesa e plotë e çmimit nga Klienti.
- LIGJI DHE JURIDIKSIONI NË FUQI
13.1 Këto Kushte të Përgjithshme rregullohen dhe interpretohen në përputhje me legjislacionin e Republikës së Shqipërisë.
13.2 Mosmarrëveshjet ndërmjet Eurolab dhe klientit në lidhje me zbatimin e këtyre Kushteve të Përgjithshme do të zgjidhen nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë.